Bez nazwy

Podaj stan wodomierza

Szanowni Państwo,

Z dniem 2 kwietnia do odwołania Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Wieluniu wstrzymało odczyty wodomierzy dokonywane przez inkasentów w zabudowie jednorodzinnej (domy).

W zastępstwie udostępniamy Państwu kilka możliwości uzyskania faktury za usługę dostawy wody i odprowadzania ścieków.

Prosimy o podanie aktualnego stanu wodomierza w jeden z wybranych przez Państwa sposobów:

Bez nazwy

  • za pośrednictwem formularza „Podaj stan wodomierza”: https://komunalne.wielun.pl/woda-scieki/podaj-stan-wodomierza
  • telefonicznie na nr tel.: 43 843 31 15 wew. 32 (zadzwoń i powiedz);
  • SMS / MMS na nr tel.: 503 056 326 (wyślij stan / zdjęcie wodomierza oraz swoje dane pozwalające zidentyfikować Klienta: Imię i nazwisko, adres, nr Klienta, nr wodomierza)
  • mailowo: wodomierze@komunalne.wielun.pl (wyślij stan / zdjęcie wodomierza oraz swoje dane pozwalające zidentyfikować Klienta: Imię i nazwisko, adres, nr Klienta, nr wodomierza).

Faktury mogą być przekazywane za pomocą poczty lub w formie elektronicznej.

 

Z dniem 6 kwietnia Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. wprowadza dla swych Klientów usługę dostarczania faktur w formie elektronicznej (e-faktury).

E-faktura jest bezpłatną usługą, polegającą na zastąpieniu dostarczania faktury w formie papierowej fakturą elektroniczną – załącznik PDF maila.

Przejście na fakturę cyfrową wymaga złożenia podpisanego Oświadczenia o akceptacji faktur.

Jak dostarczyć?

lub

  • Podpisane Oświadczenie przesłać listem na adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o. ul. Zamenhofa 17, 98-300 Wieluń;

lub

  • osobiście do siedziby Spółki (opcja dostępna po odwołaniu stanu epidemicznego).

 

Naszym Klientom przypominamy, że KASA pozostaje nieczynna. Prosimy o dokonywanie płatności przelewem.

 

 

Shopping Cart
Skip to content