OGLOSZENIE O PRZETARGU ZP/3/18
Og³oszenie nr 611126-N-2018 z dnia 2018-08-31 r.
Przedsiêbiorstwo Komunalne Sp. z o.o.: Zakup paliw: Zadanie nr 1. Zakup oleju napêdowego Zadanie nr 2. Zakup benzyny Eurosuper 95.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi¹zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze œrodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog¹ ubiegaæ siê wy³¹cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alnoœæ, lub dzia³alnoœæ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd¹ realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn¹ i zawodow¹ integracjê osób bêd¹cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wskaŸnik zatrudnienia osób nale¿¹cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¥CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj¹cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj¹cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj¹cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj¹cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj¹cych, którzy wspólnie przeprowadzaj¹ postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj¹cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj¹cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej – maj¹ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:
- 1) NAZWA I ADRES:Przedsiêbiorstwo Komunalne Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 73003423500000, ul. ul. Zamenhofa 17 , 98300 Wieluñ, woj. ³ódzkie, pañstwo Polska, tel. 438 433 115, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 438 434 217.
Adres strony internetowej (URL): www.komunalne.wielun.pl
Adres profilu nabywcy: www.komunalne.wielun.pl
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz¹dzeñ lub formatów plików, które nie s¹ ogólnie dostêpne - 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¥CEGO:Inny (proszê okreœliæ):
Spólka ze 100% udzia³em Gminy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi¹zków miêdzy zamawiaj¹cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj¹cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj¹cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj¹ pozostali zamawiaj¹cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj¹cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj¹cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpoœredni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.komunalne.wielun.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.komunalne.wielun.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób: Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Przedsiêbiorstwo Komunalne Sp. z o.o., ul. Zamenhofa 17
Adres:
98-300 Wieluñ, ul. Zamenhofa 17, Przedsiêbiorstwo Komunalne Sp. z o.o. (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz¹dzeñ lub formatów plików, które nie s¹ ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpoœredni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj¹cego: Zakup paliw: Zadanie nr 1. Zakup oleju napêdowego Zadanie nr 2. Zakup benzyny Eurosuper 95.
Numer referencyjny: ZP/3/18
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwoœci sk³adania ofert czêœciowych
Zamówienie podzielone jest na czêœci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czêœci
Zamawiaj¹cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³¹cznie nastêpuj¹cych czêœci lub grup czêœci: Maksymalna liczba czêœci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkoœæ, zakres, rodzaj i iloœæ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okreœlenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreœlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 3Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napêdowego, benzyny Eurosuper 95 Zadanie nr 1 obejmuje sukcesywn¹ dostawê oleju napêdowego, Zadanie nr 2 obejmuje sukcesywn¹ dostawê benzyny Eurosuper 95 Wykonawca gwarantuje ci¹g³oœæ sprzeda¿y paliw o których mowa w ust. 1, codziennie w godz. 6.00-22.00 na stacji paliw. Tankowanie pojazdów bezpoœrednio z dystrybutora na stacji paliw tylko na terenie Wielunia. Jednoczeœnie Wykonawca gwarantuje sukcesywn¹ dostawê oleju napêdowego do zbiornika dwup³aszczowego na paliwo o pojemnoœci 2500 litrów, znajduj¹cego siê na sk³adowisku odpadów w Rudzie w dni robocze w godz. 7.00-15.00. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w SIWZ. II.5) G³ówny kod CPV: 09000000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
09132100-4 |
09134100-8 |
II.6) Ca³kowita wartoœæ zamówienia (je¿eli zamawiaj¹cy podaje informacje o wartoœci zamówienia):
WartoϾ bez VAT: 952000,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa ca³kowita maksymalna wartoœæ w ca³ym okresie obowi¹zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okreœlenie przedmiotu, wielkoœci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan¹ udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi¹cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2021-02-28
Okres w miesi¹cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2021-02-28 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okreœlonej dzia³alnoœci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okreœlenie warunków: Wykonawca musi posiadaæ uprawnienia do wykonywania dzia³alnoœci w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 755 z póŸn. mm.), w zakresie obrotu paliwami bêd¹cymi przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okreœlenie warunków: Zamawiaj¹cy nie okreœla warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) ZdolnoϾ techniczna lub zawodowa
Okreœlenie warunków: Zamawiaj¹cy nie okreœla warunków w tym zakresie
Zamawiaj¹cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj¹cych czynnoœci przy realizacji zamówienia wraz z informacj¹ o kwalifikacjach zawodowych lub doœwiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okreœlone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj¹cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj¹cy przewiduje nastêpuj¹ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okreœlona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okreœlona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia okreœlona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŒWIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
Oœwiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
Oœwiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŒWIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŒCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Odpisu z w³aœciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alnoœci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj¹ wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) Zaœwiadczenia w³aœciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj¹cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wczeœniej ni¿ 3 miesi¹ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj¹cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³aœciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿noœci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególnoœci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atnoœci lub wstrzymanie w ca³oœci wykonania decyzji w³aœciwego organu. 3) Zaœwiadczenia w³aœciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj¹cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wczeœniej ni¿ 3 miesi¹ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj¹cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³aœciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿noœci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególnoœci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atnoœci lub wstrzymanie w ca³oœci wykonania decyzji w³aœciwego organu. W przypadku spó³ek cywilnych zaœwiadczenie z Urzêdu Skarbowego oraz z Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych Wykonawca sk³ada zarówno na spó³kê, jak i na ka¿dego ze wspólników.
III.5) WYKAZ OŒWIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŒCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz¹cych kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okreœlonej dzia³alnoœci zawodowej Zamawiaj¹cy ¿¹da aktualnej koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentów potwierdzaj¹cych, ¿e Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alnoœci w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi bêd¹cym przedmiotem zamówienia (w formie orygina³u lub kopii poœwiadczonej za zgodnoœæ z orygina³em przez Wykonawcê).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŒWIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŒCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania w okolicznoœciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiaj¹cy wymaga oœwiadczenia Wykonawcy o przynale¿noœci lub braku przynale¿noœci do tej samej grupy kapita³owej (wed³ug wzoru stanowi¹cego za³¹cznik do SIWZ). W przypadku przynale¿noœci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z oœwiadczeniem dokumenty b¹dŸ informacje potwierdzaj¹ce, ¿e powi¹zania z innym Dostawc¹ nie prowadz¹ do zak³ócenia konkurencji w przedmiotowym postêpowaniu. Dokument sk³adany jest przez Wykonawcê w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj¹cego informacji z otwarcia ofert.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj¹cy ¿¹da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiaj¹cy wymaga z³o¿enia wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium nale¿y wnieœæ do dnia 11.09.2018r. do godziny 10.00. Za datê i godzinê wniesienia wadium w formie pieni¹dza przyjmuje siê datê i godzinê uznania rachunku zamawiaj¹cego. Jeœli wadium nie znajdzie siê na wskazanym rachunku (dotyczy wadium w formie pieni¹dza) lub nie zostanie do³¹czony do oferty (dotyczy wadium w innej formie ni¿ pieni¹dz) do chwili z³o¿enia ofert tj. do dnia 11.09.2018r. do godz. 10.00 - zamawiaj¹cy uzna, ¿e oferta nie zosta³a zabezpieczona wadium, a wykonawca bêdzie podlega³ wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj¹cych formach: 1/ pieni¹dzu; 2/ porêczeniach bankowych; 3/ gwarancjach bankowych; 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych; 5/ porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczoœci (Dz. U. 2018r. poz. 110 z póŸn. zm.). Wadium wnoszone w pieni¹dzu nale¿y wp³aciæ na rachunek bankowy nr: BANK PEKAO SA I O/WIELUÑ Nr 97124032911111000029224193. Dla Zadania Nr 1 wadium wynosi 8770,- z³. Dla Zadania Nr 2 wadium wynosi 750,- z³. Niewniesieni wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postêpowania o zamówienie publiczne. Na potwierdzenie wniesienia wadium nale¿y za³¹czyæ do oferty dowód jego wniesienia.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³¹czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³¹czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan¹ zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Adres strony internetowej, na której bêd¹ zamieszczone dodatkowe informacje dotycz¹ce dynamicznego systemu zakupów: Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz¹dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona: Nale¿y wskazaæ elementy, których wartoœci bêd¹ przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych wartoœci, wynikaj¹ce z opisu przedmiotu zamówienia: Nale¿y podaæ, które informacje zostan¹ udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz¹ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd¹ warunki, na jakich wykonawcy bêd¹ mogli licytowaæ (minimalne wysokoœci post¹pieñ):
Informacje dotycz¹ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi¹zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³¹czeñ:
Wymagania dotycz¹ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania: Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post¹pieñ, zostan¹ zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz¹ spe³niaæ wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów): Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj¹cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Informacja o wysokoœci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi¹zania stanowi¹ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj¹cy przewiduje nagrody: Wstêpny harmonogram postêpowania: Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi¹zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe: IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj¹ce minimalne wymagania, którym musz¹ odpowiadaæ wszystkie oferty: Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj¹cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Informacje dodatkowe: IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz¹ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz¹dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okreœlenie minimalnych wysokoœci post¹pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania: Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post¹pieñ, zostan¹ zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan¹ wprowadzone do treœci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz¹ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do treœci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy): Œrodki s³u¿¹ce ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-09-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln¹ potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody: Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog¹ byæ sporz¹dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi¹zania ofert¹: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania œrodków pochodz¹cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj¹cych zwrotowi œrodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³oœci lub czêœci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli œrodki s³u¿¹ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj¹cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³oœci lub czêœci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¥CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¥CE OFERT CZÊŒCIOWYCH
Czêœæ nr: | 1 | Nazwa: | Zadanie nr 1. Zakup oleju napêdowego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkoœæ, zakres, rodzaj i iloœæ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okreœlenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okreœlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napêdowego, 1. Zadanie nr 1 obejmuje sukcesywn¹ dostawê oleju napêdowego, Wykonawca gwarantuje ci¹g³oœæ sprzeda¿y paliw o których mowa w ust. 1, codziennie w godz. 6.00-22.00 na stacji paliw. Tankowanie pojazdów bezpoœrednio z dystrybutora na stacji paliw tylko na terenie Wielunia. Jednoczeœnie Wykonawca gwarantuje sukcesywn¹ dostawê oleju napêdowego do zbiornika dwup³aszczowego na paliwo o pojemnoœci 2500 litrów, znajduj¹cego siê na sk³adowisku odpadów w Rudzie w dni robocze w godz. 7.00-15.00.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09000000-3, 09134100-83) Wartoœæ czêœci zamówienia(je¿eli zamawiaj¹cy podaje informacje o wartoœci zamówienia):
WartoϾ bez VAT: 877000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi¹cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czêœæ nr: | 2 | Nazwa: | Zadanie nr 2. Zakup benzyny Eurosuper 95. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkoœæ, zakres, rodzaj i iloœæ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okreœlenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okreœlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa benzyny Eurosuper 95 Zadanie nr 2 obejmuje sukcesywn¹ dostawê benzyny Eurosuper 95 Wykonawca gwarantuje ci¹g³oœæ sprzeda¿y paliw o których mowa w ust. 1, codziennie w godz. 6.00-22.00 na stacji paliw. Tankowanie pojazdów bezpoœrednio z dystrybutora na stacji paliw tylko na terenie Wielunia.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09000000-3, 09132100-43) Wartoœæ czêœci zamówienia(je¿eli zamawiaj¹cy podaje informacje o wartoœci zamówienia):
WartoϾ bez VAT: 75000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi¹cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Prezes Zarz¹du
Krzysztof Owczarek
Pelna dokumentacja do pobrania: Informacje dot. realizji zamowienia: |