Adres strony internetowej, na której Zamawiajšcy udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Wieluń: Zadanie nr 1-Wykonanie wewnętrznej instalacji c.c.w. oraz remontu istniejšcej instalacji wod - kan wraz z pionami grzejnymi w łazienkach w budynku mieszkalnym wielorodzinnym os. Woj. Polskiego 1 w Wieluniu Zadanie nr 2- wykonanie docieplenia budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z kolorystykš - os. Woj. Polskiego 3 w Wieluniu.
Numer ogłoszenia: 16493 - 2016; data zamieszczenia: 18.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowišzkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĽCY
- 1) NAZWA I ADRES:Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. , ul. Zamenhofa 17, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8433115, faks 043 8434217.
ˇ Adres strony internetowej zamawiajšcego: www.komunalne.wielun.pl
- 2) RODZAJ ZAMAWIAJĽCEGO:Inny: spółka ze 100% udziałem GMINY.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRELENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajšcego: Zadanie nr 1-Wykonanie wewnętrznej instalacji c.c.w. oraz remontu istniejšcej instalacji wod - kan wraz z pionami grzejnymi w łazienkach w budynku mieszkalnym wielorodzinnym os. Woj. Polskiego 1 w Wieluniu Zadanie nr 2- wykonanie docieplenia budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z kolorystykš - os. Woj. Polskiego 3 w Wieluniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Okrelenie przedmiotu oraz wielkoci lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy robót obejmuje min : Dla zadania nr 1 Instalacja c. c. w. Wykonanie rurocišgów miedzianych izolowanych otulinami thermaflex fi 15 - 45mb, fi 18 - 107 mb , fi 22 - 81 mb , fi 28 - 63 mb , fi 35 - 17 mb , fi 42 - 8 mb , fi 54 - 12 mb .Montaż wodomierzy skrzydełkowych na ciepłš wodę r. nom. 15 mm klasa C+ - 10 szt. ,r. nom. 20 mm - 30 szt. r. nom. 25 mm - 1 szt. , r. nom. 40 mm - 1szt Montaż zaworów termostatycznych wielofunkcyjnych cyrkulacyjnych r. nom. 15 mm - 8 szt. Remont instalacji wod-kan .Demontaż rurocišgu stalowego wodocišgowego o r. 15-50 mm - 336 mb .Demontaż i ponowny montaż istniejšcych wodomierzy z. w. o r. nom. 15 mm - 40 szt /UWAGA : w przedmiarze podano błędnie rednice wodomierzy tj fi 15 -szt 10 fi 20 -30 szt winno być fi 15- szt 40 /Wykonanie rurocišgów miedzianych izolowanych otulinami thermaflex fi 15- 122 , fi 18 mm - 50 mb , fi 22 mm - 99 mb , fi 28 mm - 34 mb , fi 35 mm - 12 mb , fi 42 mm - 8 mb fi 54 mm - 13 mb Demontaż rurocišgu żeliwnego kanalizacyjnego i PCV o r. 50-100 mm - 330mb.Montaż rurocišgu kanalizacyjnego z rur PCV o r. 50 mm - 136 mb , r. 75 mm - 65 mb , r. 110 mm - 129 mb .Montaż ustępów z płuczkš ustępowš typu kompakt - 19 szt .wiece grzejne w łazienkach-Demontaż rurocišgu stalowego czarnego o r 10-40mmm - 222mb.Wykonanie rurocišgów stalowych o połšczeniach spawanych o r 15-40 mm -222 mbMontaż zaworów kulowych gwint. Wodny do 150 st fi 15 - 12 szt Montaż zaworów regulacji ręcznej Stromax R fi 15mm- 6 szt.
II.1.5)
V | przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniajšcych: |
ˇ Okrelenie przedmiotu oraz wielkoci lub zakresu zamówień uzupełniajšcych
ˇ Zamawiajšcy dopuszcza możliwoć udzielenia zamówień uzupełniajšcych stanowišcych nie więcej niż 20 % wartoci zamówienia podstawowego, ewentualne zamówienie uzupełniajšce zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli zostanš spełnione przesłanki ustawowe,
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.23.11.10-9, 45.32.00.00-6, 45.23.21.00-3, 45.44.30.00-4, 45.42.10.00-4, 45.31.00.00-3, 45.40.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częciowej: tak, liczba częci: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajšcy wymaga złożenia wadium do dnia 04.03.16r. do godz. 10.00 dla zadania nr 1 w wysokoci: 3 500 zł słownie : trzy tysišce pięćset zł. dla zadania nr 2 w wysokoci: 10 000 zł słownie : dziesięć tysięcy zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
ˇ III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okrelonej działalnoci lub czynnoci, jeżeli przepisy prawa nakładajš obowišzek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Działalnoć prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiajšcy dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie owiadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
ˇ III.3.2) Wiedza i dowiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o dla zadania nr 1 - w celu potwierdzenia wiedzy i dowiadczenia Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalnoci jest krótszy - w tym okresie roboty budowlanej polegajšcej na wykonaniu minimum jednej roboty budowlanej- instalacyjnej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i o wartoci nie mniejszej niż 100 000,00 zł w ramach jednej umowy. dla zadania nr 2 w celu potwierdzenia wiedzy i dowiadczenia Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalnoci jest krótszy - w tym okresie roboty budowlanej polegajšcej na wykonaniu minimum jednej roboty dociepleniowej o wartoci nie mniejszej niż 150 000,00 zł w ramach jednej umowy. Robota ma obejmować roboty dociepleniowe.
ˇ III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiajšcy nie żšda udokumentowania dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiajšcy dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie owiadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
ˇ III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Za spełnienie warunku dotyczšcego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiajšcy uzna dysponowanie osobami majšcymi uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnoci: dla zadania nr 1 - instalacyjnej sieci sanitarnych bez ograniczeń - minimum 1 osoba ,dla zadania nr 2 - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - minimum 1 osoba
ˇ III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiajšcy nie żšda udokumentowania sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiajšcy dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie owiadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĽ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz owiadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalnoci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartoci, daty i miejsca wykonania oraz z załšczeniem dowodów dotyczšcych najważniejszych robót, okrelajšcych, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujšcych, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będš uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególnoci odpowiedzialnych za wiadczenie usług, kontrolę jakoci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, dowiadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynnoci, oraz informacjš o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- owiadczenie, że osoby, które będš uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadajš wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładajš obowišzek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- owiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnoci gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagajš wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zawiadczenie właciwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzajšce, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zawiadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnoci lub wstrzymanie w całoci wykonania decyzji właciwego organu - wystawione nie wczeniej niż 3 miesišce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zawiadczenie właciwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajšce, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnoci lub wstrzymanie w całoci wykonania decyzji właciwego organu - wystawione nie wczeniej niż 3 miesišce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzajšcy, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłoci - wystawiony nie wczeniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnoci lub wstrzymanie w całoci wykonania decyzji właciwego organu - wystawiony nie wczeniej niż 3 miesišce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczšce przynależnoci do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należšcych do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĽCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĽ OKRELONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadajš okrelonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku polegania na wiedzy i dowiadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia pozostajšcych w zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowišzany jest udowodnić Zamawiajšcemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiajšc w tym celu pisemne zobowišzanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zgodnie z treciš załšcznika nr 8 - Zobowišzanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Brak dokumentu spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconš . Kserokopie dokumentów potwierdzajšcych, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone powinny być potwierdzone za zgodnoć z oryginałem przez podmiot użyczajšcy swoich zasobów. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zasobach innych podmiotów w zakresie wiedzy i dowiadczenia, bioršcych udział w realizacji zamówienia jako Podwykonawca, Zamawiajšcy żšda od Wykonawcy załšczenia do oferty w odniesieniu do tych podmiotów: 1) Owiadczenia o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załšcznik nr 9 do SIWZ w formie oryginału sporzšdzonego i podpisanego przez podmiot zobowišzany; 2) aktualnego odpisu z właciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnoci gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagajš wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wczeniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodnoć z oryginałem przez podmiot zobowišzany.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwišzane z przedmiotem zamówienia:
ˇ 1 - Cena - 90
ˇ 2 - Gwarancja - 10
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz okrelenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje się możliwoć dokonania niżej wymienionych zmian: 1) Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzedniš pisemnš zgodš Zamawiajšcego, akceptujšcego nowego kluczowego specjalistę. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kluczowych specjalistów w następujšcych przypadkach: a) mierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kluczowego specjalisty, b) niewywišzywania się kluczowego specjalisty z obowišzków wynikajšcych z umowy, c) jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji); 2) Zamawiajšcy może zażšdać od Wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowišzków wynikajšcych z umowy; 3) w przypadku zmiany kluczowego specjalisty, nowy kluczowy specjalista musi spełniać wymagania okrelone dla danego specjalisty; 4) Wykonawca obowišzany jest zmienić kluczowego specjalistę zgodnie z żšdaniem Zamawiajšcego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiajšcego. 2. Wykonawca może żšdać przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opónienia Zamawiajšcego, jeżeli takie opónienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w wykonaniu następujšcych zobowišzań: 1) przekazania terenu budowy; 2) przekazania dokumentów budowy (pozwolenia na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych dokumentów wymaganych przepisami, do których Zamawiajšcy jest zobowišzany); 3) przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji; 4) zapewnienia możliwoci poboru wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; 5) zmiany terminu dokonania prób końcowych i wniosku o dokonanie prób dodatkowych nie objętych umowš; 6) zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie; 7) jakiegokolwiek opónienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dajšcych się przypisać Zamawiajšcemu, lub innemu Wykonawcy, zatrudnionemu przez Zamawiajšcego na terenie budowy. 3. Wykonawca może żšdać przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opónienia, jeżeli takie opónienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: 1) zawieszenia robót przez Zamawiajšcego; 2) zmian dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek Zamawiajšcego; 4. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli Zamawiajšcy udowodni, że przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżšcych po stronie Wykonawcy. 5. Zmiana wynagrodzenia może nastšpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 6. Wynagrodzenie może ulec zmniejszeniu w przypadku odstšpienia przez Zamawiajšcego od realizacji częci przedmiotu umowy oraz w przypadku odstšpienia od umowy przez Strony. Zmiana wynagrodzenia będzie obliczona w oparciu o iloczyn iloci robót niewykonanych i cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym. 7. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy Pzp oraz za zgodš Zamawiajšcego może zmienić Podwykonawcę, powierzyć wykonanie lub zmienić częć zakresu wykonywania umowy Podwykonawcy. 8. Nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy za wyjštkiem sukcesji generalnej, w tym dziedziczenia prawa w spółkach handlowych, przekształcenia, sukcesji z mocy prawa. 9. Zmiana postanowień umowy może nastšpić za zgodš obu stron wyrażonš na pimie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważnoci takiej zmiany. Zmiany nie mogš naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komunalne.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne spółka z o.o. w Wieluniu 98-300 Wieluń ul. Zamenhofa 17 pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2016 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiajšcego Wieluń ul. Zamenhofa 17 sekretariat.
IV.4.5) Termin zwišzania ofertš: do 02.04.2016.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania rodków pochodzšcych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajšcych zwrotowi rodków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całoci lub częci zamówienia: nie
ZAŁĽCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĽCE OFERT CZĘCIOWYCH
CZĘĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1-Wykonanie wewnętrznej instalacji c.c.w. oraz remontu istniejšcej instalacji wod - kan wraz z pionami grzejnymi w łazienkach w budynku mieszkalnym wielorodzinnym os. Woj. Polskiego 1 w Wieluniu.
ˇ 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoci lub zakresu zamówienia: Instalacja c. c. w. Wykonanie rurocišgów miedzianych izolowanych otulinami thermaflex fi 15 - 45mb,fi 18 - 107 mb , fi 22 - 81 mb , fi 28 - 63 mb , fi 35 - 17 mb , fi 42 - 8 mb , fi 54 - 12 mb .Montaż wodomierzy skrzydełkowych na ciepłš wodę r. nom. 15 mm klasa C+ - 10 szt. , r. nom. 20 mm - 30 szt. r. nom. 25 mm - 1 szt. , r. nom. 40 mm - 1szt.Montaż zaworów termostatycznych wielofunkcyjnych cyrkulacyjnych r. nom. 15 mm - 8 szt. Remont instalacji wod-kan .Demontaż rurocišgu stalowego wodocišgowego o r. 15-50 mm - 336 mb .Demontaż i ponowny montaż istniejšcych wodomierzy z. w. o r. nom. 15 mm - 40 szt /UWAGA : w przedmiarze podano błędnie rednice wodomierzy tj fi 15 -szt 10 fi 20 -30 szt winno być fi 15 szt 40 /Wykonanie rurocišgów miedzianych izolowanych otulinami thermaflex fi 15- 122 , fi 18 mm - 50 mb , fi 22 mm - 99 mb , fi 28 mm - 34 mb , fi 35 mm - 12 mb , fi 42 mm - 8 mb fi 54 mm - 13 mb Demontaż rurocišgu żeliwnego kanalizacyjnego i PCV o r. 50-100 mm - 330mb.Montaż rurocišgu kanalizacyjnego z rur PCV o r. 50 mm - 136 mb , r. 75 mm - 65 mb ,r. 110 mm - 129 mb .Montaż ustępów z płuczkš ustępowš typu kompakt - 19 szt.wiece grzejne w łazienkach.Demontaż rurocišgu stalowego czarnego o r 10-40mmm - 222mb.Wykonanie rurocišgów stalowych o połšczeniach spawanych o r 15-40 mm -222 mb Montaż zaworów kulowych gwint. Wodny do 150 st fi 15 - 12 szt Montaż zaworów regulacji ręcznej Stromax R fi 15mm- 6 szt Uwaga :Zdemontowane rurocišgi stalowe i żeliwne / złom / będšcy własnociš wspólnoty mieszkaniowej należy dostarczyć do składu złomu w Wieluniu celem jego sprzedaży przez wspólnotę..
ˇ 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.23.11.10-9, 45.32.00.00-6, 45.23.21.00-3.
ˇ 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
ˇ 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwišzane z przedmiotem zamówienia:
o 1. Cena - 90
o 2. gwarancja - 10
CZĘĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2- wykonanie docieplenia budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z kolorystykš - os. Woj. Polskiego 3 w Wieluniu..
ˇ 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoci lub zakresu zamówienia: ciany piwnic powyżej poziomu gruntu - przygotowanie podłoża - mocowanie styropianu do cian klejem i kołkami - przyklejenie siatki - nałożenie tynków akrylowych ciany parteru i pięter, ocieża oraz boki pilastrów - przygotowanie podłoża - mocowanie styropianu do cian klejem i kołkami - przyklejenie siatki - nałożenie tynków akrylowych Stropodach - wykonanie docieplenia granulatem z wełny mineralnej Roboty rozbiórkowe i remontowe - uzupełnienie uszkodzeń w murach i w tynkach - remont balustrad i cianek balkonów - wymiana posadzek balkonowych ze wzmocnieniem ze siatki, izolacjš przeciwwilgociowš oraz płytkami ceramicznymi - remont daszków nad wejciem - wymiana obróbek blacharskich balkonów, daszków, cian attykowych oraz parapetów - przełożenie rur spustowych - remont schodów zewnętrznych - remont komina i nadbudówki - osadzenie kratek wentylacyjnych stropodachu - wymiana pionowych zwodów instalacji odgromowej.
ˇ 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.42.10.00-4, 45.31.00.00-3, 45.40.00.00-1.
ˇ 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
Pelna dokumentacja do pobrania: Informacje dot. realizji zamowienia: |