Szanowni Państwo,
Z dniem 2 kwietnia do odwołania Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Wieluniu wstrzymało odczyty wodomierzy dokonywane przez inkasentów w zabudowie jednorodzinnej (domy).
W zastępstwie udostępniamy Państwu kilka możliwości uzyskania faktury za usługę dostawy wody i odprowadzania ścieków.
Prosimy o podanie aktualnego stanu wodomierza w jeden z wybranych przez Państwa sposobów:
- za pośrednictwem formularza „Podaj stan wodomierza”: https://komunalne.wielun.pl/woda-scieki/podaj-stan-wodomierza
- telefonicznie na nr tel.: 43 843 31 15 wew. 32 (zadzwoń i powiedz);
- SMS / MMS na nr tel.: 503 056 326 (wyślij stan / zdjęcie wodomierza oraz swoje dane pozwalające zidentyfikować Klienta: Imię i nazwisko, adres, nr Klienta, nr wodomierza)
- mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (wyślij stan / zdjęcie wodomierza oraz swoje dane pozwalające zidentyfikować Klienta: Imię i nazwisko, adres, nr Klienta, nr wodomierza).
Faktury mogą być przekazywane za pomocą poczty lub w formie elektronicznej.
Z dniem 6 kwietnia Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. wprowadza dla swych Klientów usługę dostarczania faktur w formie elektronicznej (e-faktury).
E-faktura jest bezpłatną usługą, polegającą na zastąpieniu dostarczania faktury w formie papierowej fakturą elektroniczną - załącznik PDF maila.
Przejście na fakturę cyfrową wymaga złożenia podpisanego Oświadczenia o akceptacji faktur.
Jak dostarczyć?
- Skan lub zdjęcie podpisanego Oświadczenia przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
lub
- Podpisane Oświadczenie przesłać listem na adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o. ul. Zamenhofa 17, 98-300 Wieluń;
lub
- osobiście do siedziby Spółki (opcja dostępna po odwołaniu stanu epidemicznego).
Naszym Klientom przypominamy, że KASA pozostaje nieczynna. Prosimy o dokonywanie płatności przelewem.