Obowiązujące już trzeci rok nowe Prawo zamówień publicznych wprowadziło wiele ważnych zmian. Jedną z największych była niewątpliwie pełna cyfryzacja zamówień publicznych. Od 1 stycznia 2021 roku wszystkie zamówienia publiczne, do których stosuje się ustawę Prawo zamówień publicznych są przeprowadzane elektronicznie, a oferty opatruje się e-podpisem. Jako zamawiający przygotowujemy i przeprowadzamy każde postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców, a co najważniejsze w sposób przejrzysty – co gwarantuje i monitoruje wprowadzona elektronizacja zamówień publicznych.
Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Wieluniu – na podstawie zdobytych w ostatnim czasie doświadczeń – poszło krok dalej. W 2023 roku w naszej Spółce wprowadziliśmy system zamówień internetowych również do zakupów, do których nie ma obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dalsza elektronizacja systemu zamówień jest wdrażana w naszej Spółce poprzez Platformę eZamawiający dostępną pod adresem: pkwielun.ezamawiajacy.pl
Elektronizacja zamówień publicznych nie tylko pozwala zapewnić zachowanie uczciwej konkurencji, ale pozwala dotrzeć do szerokiej bazy potencjalnych wykonawców.
Z wykorzystaniem nowoczesnych mechanizmów wspierających wybór wykonawcy jako zamawiający udzielamy zamówień w sposób zapewniający najlepszą jakość dostaw, usług oraz robót budowlanych.
Fot.: oneplace.marketplanet.pl